I form av teknik

I lördags köpte jag en Nespresso kaffemaskin, en Citiz. Jag och Patrik hade varit en heldag på stan med hans mamma och systrar så i väntan på att klockan skulle bli halv sju då vi hade bokat bord på en resturang så kikade vi in på Elgiganten. Ovanligt med en elektronikbutik mitt i centrala stan. Men sagt och gjort. 20 min senare kom jag ut med en stor påse, och inuti den fanns en Nespresso kaffemaskin. Det var ett bra pris och en säljare från Nespresso som var där så då tyckte jag att jag kunde unna mig det. Maskinen kostade 1495:- eftersom jag valde utan mjölskummare, dricker alltid svart så en med skummare gjorde den bara dyrare samt att den tog mer plats.
Och man fick dessutom 500:- tillbaka på kortet eller 500:- att handla kapslar för. Så ett fynd!
Har ännu inte packat upp den än, det får vänta tills flytten.



Er Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0